Nasza polityka zwrotów trwa 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu.

  • Towary łatwo psujące się np. żywność z krótkim terminem ważności

  • Żywy towar

  • Karty podarunkowe.

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:

  • Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie związanych z naszym błędem.

  • Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony po upływie 14 dni od dostawy

Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu 14 dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu.

Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem zamowienie@haumru.pl .

Wyprzedaż przedmiotów

Zwrotowi podlegają tylko produkty o normalnej cenie. Przedmioty wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

Wymiana

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną  (formularz reklamacyjny do pobrania w panelu „Moje Konto” w zakładce „Reklamacje” po wcześniejszym zalogowaniu się do strony).

Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail z formularzem reklamacyjny na adres zamowienie@haumru.pl w tytule nr.zamówielnie  i wyślij przedmiot na: HauMru ul. Rynek 11 , 46-200 Kluczbork.

Dostawa i zwroty

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: HauMru ul. Rynek 11 , 46-200 Kluczbork

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na dotarcie do Ciebie wymienianego produktu może być różny.

Potrzebuję pomocy?

Wszystkie szczegóły dokładnie są opisane w naszym regulaminie  w § 10 ,§ 11

Skontaktuj się z nami pod adresem zamowienie@haumru.pl, jeśli masz pytania dotyczące zwrotów i reklamacji.